Monday, September 08, 2014

හොද හොද සෙල්ලන් එලි වෙන ජාමෙට.....

මල් පෙති විසිරි සුවදින් පිරි........................වස්සානේ
පොරුව මස්තකේ මා ඔහු අත.......................ගන්නේ
මේ තෙක් අප දෙදෙන පැමිනිය ඒ.................ගමනේ
අවසන් සොදුරු කඩ ඉම මේ පසු...................වන්නෙ

පෙනුමින් සුන්දරයි කටහඩ...........................ගම්බීරයි
අත පය හැඩි දැඩී සිනහව නැති......................ගානයි
ඔහු පෙන්වමින් යෙහෙලියො මට මෙහෙම.......කියයි
හෙට නම් උබට නැගිටින්නට නොවෙන..........හැඩයි

මේ වැහි කාලේ නුබ නම් නොම..............බේරෙන්නා
හනුම දර පලන ලෙස උබ අද මස්.................වෙන්නා
පෙනෙන් නැද්ද මනමාලයා............................ඇම්ඩා
තව තව දිගට උන් මේ ලෙස.......................පවසන්නා

නොකියා සිටිය මුත් මට එලෙසම...................දැනුනා
මගේ පෙම්වතා ඇම්ඩෙක් බව මම...................දන්නා
පෙර හාද වූ සමයේ දි අප..............................දෙන්නා
හැම මහ රෑම ජන්ගමයෙන් වද........................දුන්නා

මගේ සුදු පැටියො අපි දවසක එක.......................ඇදක
එක පොරවනය පිරිමහගෙන නිදි....................කලෙක
කොතරම් සුන්දරද වැස්සක් වහින..........................එක
ඒ හීතලට රත් වන්නට යසට................................හැක

මේ වැනි කතාවන් මගේ මතකෙට ......................එන්නා
අද මන්ගල රැයේ මා හප වෙනු මට.....................දැනුනා
මොකකින් මොකක් වේවිද හිත...................වෙව්ලන්නා
වැස්සොත් හොදයි යටි හිත මගේ මොර.............දෙන්නා


සටහන
වාසනාවන්ත කාලකන්නියා


No comments:

Post a Comment